Казкові герої вчать хмельницьких школярів правил дорожнього руху. На урок запрошують до лялькового театру, а після вистави діти складають умовний іспит інспекторові ДАІ. На навчальному спектаклі побували наші кореспонденти.
Казковий світлофор та веселі гноми. Саме вони розповідають дітям про свої пригоди та водночас навчають, як правильно переходити вулицю. Незвичну виставу хмельницьким школярам привезли тернопільські лялькарі. Місцеві ж актори у відповідь поїхали зі схожим спектаклем до сусідів. За тиждень лицедії разом із правоохоронцями провели майже півсотні театралізованих уроків для кількох тисяч маленьких учасників дорожнього руху.
Мені здається, проект дуже вдалий. Тому що, коли говорить фахівець про правила дорожнього руху,а потім діти наглядово бачать як казкові герої користуються цими правилами дорожнього руху,то дитина засвоює їх значно краще
, - говорить директор Хмельницького Академічного театру ляльок Алла Пундик.
Першачок Володя на виставу прийшов разом з однокласниками. Каже, відтепер правила дорожнього руху не порушуватиме і буде пильним на пішоходному переході. Треба слухати світлофор. Червоне означає стоп. Жовтий - увага, а зелений - руш. А якщо машини зупинилися, а там - пішоходний перехід, то я переходжу через пішохідний перехід
, - пояснює учень 1-ого класу Хмельницької ЗОШ №30 Володимир Рац.
Втім не вся дітвора така свідома,кажуть інспектори ДАІ. Кількість аварій за участі маленьких пішоходів останнім часом збільшилася, тому й вирішили звернутися до театралів по допомогу. З початку року на території міста Хмельницького трапилось 12 ДТП за участю дітей,з яких п'ять по вині дітей, де діти отримали травми різного ступеню важкості. Тому автоінспектори ще раз хочуть наголосити і звернутись до батьків,щоб вони нагадали, а хто не вивчив - вивчили правила дорожнього руху
, - говорить інспектор з профілактичної роботи ДАЇ міста Хмельницького Андрій Прокопенко.
Схожі уроки не завадило б провести й для дорослих, кажуть правоохоронці. Адже вони часто подають дітям приклад неправильної поведінки на дорозі. Проте, як переконати їх долучитися до навчань ще не придумали.