З початком війни у всіх нас відбулася переоцінка цінностей. Мир, людське життя, наша країна і єдність стали надважливими. У страшних умовах воєнного стану, перебуваючи в укриттях, чуючи тривожні сирени, стежачи за невтішними новинами, бачачи руйнування землі від ворожих обстрілів, втрати невинних дітей і наших Героїв – усе це неабияк відбивається на свідомості, особливо дітей.
Наш театр від початку повномасштабного вторгнення не припиняв і не припиняє творчу діяльність, працював на різних площадках, як для вимушено переселених сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, так і для наших містян.
Казки допомагають театралам, дають ресурс та натхнення під час війни, арттерапія була і буде затребуваною і після війни, коли українці намагатимуться оговтатися від травм, заподіяних нам ворогом.
Як розрадити дітей казкою, яка б лагідно й водночас коректно та доступно пояснила, що відбувається з нами та з Україною, як прищепити любов до рідної країни, як розповісти про сенс життя, взаємодопомогу, дружбу тощо. Саме це є головним уроком сьогодення, як для освітян так і для митців – донести майбутньому поколінню важливість боротьби нашого народу за волю і здобуття перемоги, аби жити повноцінним мирним життям.
Театр оживає з появою глядачів, стоголоса дітвора заповнює позитивом весь простір усмішками, цікавістю, оплесками, що є найвищою нагородою для акторів. Саме таке оживлення відбулося на показі героїко-патріотичної вистави Богдана Мельничука та Володимира Лісового «Козацькі вітрила», режисер – постановник Народний артист України Володимир Лісовий.
Ми вдячні керівництву школи та організаторам за їхнє бажання долучитись до виховного процесу, адже саме ця вистава є доступною формою спілкування у вихованні патріотизму.
Наші предки використовували казкотерапію для дітей несвідомо – через казки передавали дитині життєвий досвід, ставлення до навколишнього світу, моральні норми і принципи, звичаї і традиції. Театр передбачає застосування сюжету казок у цілях виховання і корекції поведінки дітей, поєднує казкотерапію з ігровою терапією (у вигляді квестів, флешмобів), тобто по завершенні дитина має можливість зобразити героїв казки, пограти в гру, саме використовуючи сюжет казки формується активна життєва позиція, закладається прагнення до співпраці і поваги, саме у цьому наше завдання – допомагати у казковій формі віднаходити рішення певних труднощів майбутнього покоління.
Вдячні нашим глядачам і завжди раді співпраці з освітянами.